Peace from Within

luni, noiembrie 02, 2009

Time...

Prague's Astronomical Clock - Prague Orloj

For everything there is a season,
And a time for every matter under heaven:
A time to be born, and a time to die;
A time to plant, and a time to pluck up what is planted;
A time to kill, and a time to heal;
A time to break down, and a time to build up;
A time to weep, and a time to laugh;
A time to mourn, and a time to dance;
A time to throw away stones, and a time to gather stones together;
A time to embrace, And a time to refrain from embracing;
A time to seek, and a time to lose;
A time to keep, and a time to throw away;
A time to tear, and a time to sew;
A time to keep silence, and a time to speak;
A time to love, and a time to hate,
A time for war, and a time for peace.

Ecclesiastes 3:1-8

Spent your time in a wise style :))

Many Hugs for a new week, Shanti

2 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

Shanti,

Mi-ar parea rau sa ramai cu parerea ca am fost ironic. N-am fost, pacatele mele! Daca nu m-am exprimat corect si ti-am atins sensibilitatea fara sa vreau, te rog sa ma ierti.
Considera ca esti invitata mea speciala pe buriculpamantului unde la articolul "praful si pulberea" incearcam sa aflam cate ceva despre suflet.
Este un timp si pentru iertare. :)

Neavand adresa ta de e-mail mi-am permis si ti-am scris aici.
Multumesc frumos.

Shanti spunea...

Dane, doamne iarta-ma, nu m-am suparat inca :)) sunt f.ocupata si voi fi asa o vreme(asta e bine, pt ca sunt om de actiune, nu-mi plac pauzele), de aceea nu am mai avut timp sa-ti fac vizite si sa comentez.

exista un timp pt toate, da, Dan. la mine timpul care vine cu rele, tine putin, dupa care am capacitatea de a sterge totul si de a o lua de la capat. asta m-a invatat OSHO "Sa mori in fiecare moment pentru a te renaste in fiecare moment" ... ei, ce zici de asta?

eu chiar te apreciez f.mult - chiar daca de la distanta. dar asta e o alta poveste. poate intr-o oarecare zi ne vom cunoaste mai bine.