Peace from Within

sâmbătă, octombrie 25, 2008

Ballerina

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Shanti. Eu sunt Pescărușul-Țestos. Azi de dimineață am avut curiozitatea să apăs pe niște butoane din Tabloul de Bord. Sunt butoanele intitulate Domenii de Interes. Eu cred că mai degrabă le-aș spune Curiozități, deși reprezintă mai mult sau le-aș spune Pasiuni, deși nu sunt mistuitoare. Poate Rezonanțe. Cred că îmi place mai mult.

Pacea interioară este adesea asociată cu extazul și cu fericirea. "The question of real, lasting world peace concerns human beings, so basic human feelings are also at its roots. Through inner peace, genuine world peace can be achieved. In this the importance of individual responsibility is quite clear; an atmosphere of peace must first be created within ourselves, then gradually expanded to include our families, our communities, and ultimately the whole planet." (Kraft, Kenneth (1992). Inner Peace, World Peace: Essays on Buddhism and Nonviolence. 1992, 2. ISBN 0791409694.)

Am ales să scriu acest comentariu atât timp cât ballerina dansează. Iar muzica și dansul ei sunt ingrediente ce acum îmi oferă pace interioară. Mulțumesc Shanti.

Las acum muzica să mă învăluie.

Shanti spunea...

Interesant nick-name ti-ai gasit draga pescarusule-testos.O ciudata combinatie intre gratie, gentilete si longevitate. Iti multumesc pt vizita. Credeam ca postez de pomana - in fapt postez lucruri care intereseaza pe f.putina lume. Esti a 2-a persoana care-mi face un comentariu. Nu mai intereseaza cantitatea ci calitatea, de aceea azi sunt bucuroasa ca ambele persoane care s-au oprit pentru o clipa pe pagina mea sunt f.sensibile si inteligente.

Daca aprox.9 minute de muzica au fost capabile sa-ti simuleze intr-atat starea de pace interioara inseamna ca am reusit ceva. De regula cam asta vreau sa "redau" privitorilor.

Nu stiu cum sa te gasesc sa-ti vizitez pagina. Nu sunt familiarizata cu blogger-ul, sunt pe alte site-uri :((( aici postez doar ce fac pe YT si cateva chestiuni pt minte, inima si spirit.

Iti doresc un timp minunat si invata sa privesti numai in sus. Aspira la idealuri inalte.Nu cauta pacea in jur pentru ca ea se afla in tine.