Peace from Within

sâmbătă, noiembrie 01, 2008

FRICA DE NECUNOSCUT

Sa fie asta o noua fobie incidenta internautilor? Am intalnit pe net persoane care socializeaza foarte greu temandu-se de cei care-i abordeaza!! Mirare si nu numai! Acesti “internauti” considera ca orice persoana necunoscuta este periculoasa sau poate deveni un potential pericol. O fi o “dara” ramasa din educatia primita in copilarie cand parintii ne spuneau dojenitor “Sa nu vorbesti niciodata cu necunoscutii. Iti pot face mult rau, te pot rapi...” :))))


Frica nu duce la progres ci la stagnare si chiar regres. Este mai mult decat evident ca aceste persoane sufera de fobia necunoscutului si a celei fara obiect distinct!


Minciunile Albe

Se spune ca sunt si minciuni nevinovate si necesare (proverb arabesc). In Drumul catre tine insuti exista intotdeauna justificari suficiente pentru o “minciuna alba” (adica o minciuna care nu face rau nimanui).

Adevarurile fabricate sunt tot minciuni si tot o manifestare a fricii. Frica de efectul destabilizator pe care il poate avea adevarul.


De ce navigheaza unii pe net?

Nu stiu de ce unii navigheaza pe net? de ce isi fac bloguri? de ce cauta sa intre si sa se identifice cu o lume virtuala? De ce isi cauta prieteni ideali uitand insa ca prietenia asta este si ramane doar...virtuala? Acestia se rup complet de realitatea cotidiana. In clasa acestor naivi internauti intra, printre altii, adeptii curentului “Emo” care nu sunt intelesi sau cred ca nu sunt intelesi de cei din jur. Dar...excluzand “Emo” descopar si altii, neputand defini o categorie specifica de varsta.


DE CE SUNT eu pe net

- pentru a ma culturaliza, a ma implini spiritual, pentru a-mi largi cunostintele, imi place sa intalnesc persoane din toate tarile lumii (aspect ce in alte conditii nu s-ar fi realizat).

- pentru a ma relaxa si a cunoaste cat mai mult din tainele frumosului

- pentru a-mi exprima liber gandul, pentru a interrelationa cu cei pe care-i simt aproape de pretentiile mele intelectuale.


CE NU CAUT pe net

- Jumatatea virtuala;

- Flirt;

- sa ma enervez cu mitocanii – astia sunt destui si in viata reala;

- grupuri de barfe, razbunari si alte polemici gratuite.


CE MA INTERESEAZA

- Comunicarea la un anumit grad de cultura. De aceea nu ma intereseaza cum arata fizic persoana cu care comunic, ce varsta are, ce profesie, atata vreme cat eu am gasit o cale extraordinara de dialog cu aceasta.


De ce isi fac unii blog?

Daca cineva isi face blog si pretinde ca acesta ar fi sau ar trebui sa se identifice cu pagina lui profesionala, e treaba lui. Nu cred intr-o astfel de promovare! Personal am alte pretentii!

Blogul e lumea virtuala in care gandurile zboara deasupra cerului cel mai inalt, e libertatea dupa care tanjim cu totii in strafundul nostru si pe care aici o revarsam in liniste si pace. E detasarea de dominatie si dominion.Blogul a ajuns un al 2-lea Eu pentru unii; isi publica pana si jurnalul intim. Ei bine, chiar cu asta nu sunt de acord! Viata mea nu poate fi o banala carte deschisa pentru oricine stie sa faca dublu click pe o pagina de net!


Ce personaje negative intalnim pe net?

  1. Mitocanii - intotdeauna rau-intentionati, ei vor sa aduca nori in aceasta frumusete celestiana creata in imaginatia ta, vor sa murdareasca lumea creata de tine, nu suporta lumina ta personala si feerica, este invidios si rau pana in maduva oaselor. Acestia iti intra in “viata” ca si cum ar intra cu bocancii in suflet fara sa-ti ceara voie, te iau la palme, te jignesc, fara ca tu sa ai vreo vina decat aceea de a avea nenorocul sa te intersectezi intamplator cu ei in lumea asta imensa.
  2. Idiotii – astia sunt “manipulati” de pozele din avataruri. Hahaha! Cum poate fi un om atat de cretin incat sa admita ca orice avatar reprezinta persoana din spatele acestuia? Ma bufneste rasul. Cata tembelizare! Pai daca as fi fost atat de naiva, cred ca pana acum ma puteam lauda cu niste prietenii de milioane (de euro :)): Banderas, Keanu Reaves, Britney Spears, Madonna s.o. Hahahaa... A pretinde cuiva sa-si posteze propria poza la avatar este o nebunie.Aceeasi nebunie paranoica este si a pretinde unui bloger sa-si scrie numele si prenumele real, nr.de telefon, adresa. Pana aici au ajuns unii sa intinda idiotenia! nascuta din paranoia lor. Semnele bolii sunt mult incrustate in mintea lor cetoasa si multipersonalizata.
  3. Hartuitorii – avem si din astia. Daca-i ignori, continua sa te bombardeze cu e-mailuri (daca le stie), cu mesaje vulgare sau de amenintare. Ce le putem face astora? E trist si periculos ca pe Blogger nu exita optiunea de a da IGNOR sau BLOCK unui asemenea retardat! E singurul site (din cate cunosc) in care aceasta absolut necesara optiune NU EXISTA! Cum ne putem totusi apara de asemenea personaje?

Ecstazia netului continua sa ma tina in brate. Imi place sa discut cu nestiutul si sa patrund in necunoscut. Ce ma intereseaza pe mine daca tu, cititorule, esti om de afaceri, VIP sau Very Important Papagal (cum zicea Becali) atata vreme cat eu te-am ales din atatea alte milioane sa discuti cu mine? Te cer de sot, ma iei de nevasta? Nu, doar incerc sa ingemanez niste ganduri, idei, pareri, obiectiuni cu oameni care-mi impartasesc aceleasi pasiuni. Daca am un punct de plecare luminos si drumul este incitant, surprinzator de adanc, poti ramane in lumea mea pana la capat, dar daca esti unul dintre cei 3 “Negativisti” intelege ca jocul s-a sfarsit in secunda in care ai spart linistea mea.


Navigare buna si vant la pupa!

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-ai facut sa rad cu lacrimi cu aceste cuvinte:
"CE NU CAUT pe net


Jumatatea virtuala;

Flirt;

sa ma enervez cu mitocanii – astia sunt destui si in viata reala;
grupuri de barfe, razbunari si alte polemici gratuite. "

Felicitari pentru claritatea si frumusetea mesajului si gandurilor tale.